Pe parcursul perioadei de garantie a produselor, Vanzatorul se obliga sa repare si sa inlocuiasca produsele defecte fara nici un cost in sarcina Cumparatorului, in cazul in care aceste defecte apar datorita proceselor de fabricatie, in timpul unei utilizari corespunzatoare a echipamentelor. Garantia se acorda la sediul clientului.

Prezentul certificat atesta calitatea produsului livrat si conformitatea acestuia cu standardele internationale corespunzatoare clasei in care se incadreaza. 

Produsele Blueair beneficiaza de garantie, suport tehnic si service gratuit pe o perioada de 24 luni de la data cumpararii lui.   

Produsele Winix beneficiaza de garantie, suport tehnic si service gratuit pe o perioada de 36 luni de la data cumpararii lui.

Certificatele de garantie ce insotesc produsele pot fi emise de catre Ergonomos.

-    In cazul certificatelor de garantie emise de Ergonomos, iti oferim serviciul de TRANSPORT GRATUIT pe toata perioada garantiei care presupune preluarea si inapoierea produsului in conditii de gratuitate, acest serviciu nu se aplica produselor iesite din garantie precum si produselor cu probleme inexistente dar reclamate ca fiind defecte in urma a utilizarii inadevate, neconforme cu specificatiile tehnice.


-    In cazul certificatelor de garantie emise de producator/distribuitor, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate.
 Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la sediul Ergonomos care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
 Conditiile de acordare a garantiilor in acest caz pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Pasii care trebuie urmati in cazul Garantiei oferite de Ergonomos:

 1. Contactati direct un operator la numarul din Certificatul de Garantie sau de la sediul furnizorului
 2. Se va face comanda la Fan Courier pentru expedierea coletului daca clientul nu se afla in aceiasi localitate cu unitatea de service sau il va aduce personal daca se afla in aceiasi localitate. Curierul va prelua produsul defect de la adresa mentionata, iar in maxim 48 de ore produsul ar trebuii sa fie receptionat in service. Transportul gratuit este oferit doar prin curierul ageat, expediere prin alt curier va duce la preceperea taxei de transport .

 3. Produsul trebuie sa fie impachetat in ambalajul original si fie insotit de :

- Certificatul de Garantie in original

- Copie dupa factura fiscala

- Numarul formularului de inregistrare

 4. Produsul va fi reparat (daca au fost respectate conditiile din certificatul de garantie) si inapoiat prin curier fara nici un cost din partea clientului.

Serviciul de preluare si returnare asigura:
 a. informarea cu privire la produs pe perioada in care se efectueaza reparatia;
 b. returnarea produsului dupa finalizarea reparatiilor.

Serviciul de preluare si returnare nu asigura:
 a. produsele care nu beneficiaza de certificat de garantie emis de Ergonomos
 b. taxele de transport in cazul renuntarii la cumparare;
 c. produsele a caror perioada de garantie a expirat;
 d. taxele de transport pentru produsele diagnosticate cu defect nemanifestate
 e. produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei, ca in cazul nefolosirii conforme cu destinatia acestora
 f. produsele care au fost transmise prin alte firme de curierat decat cele agreate de Ergonomos

In cazurile descrise la punctele a,c,d si e, de mai sus, dupa repararea produsului, transportul tur si retur va fi taxat in contul tau, cu plata ramburs.

De asemenea, Ergonomos isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru:
 - durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat, decat cele agreate;
 - produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare, aceasta presupune ambalajul original al produsului

Predarea si ridicarea produselor pentru service se poate face si personal la adresa din Certificatul de Garantie, iar pentru acest lucru aveti nevoie de:

- Certificatul de Garantie in original

- Copie a facturii fiscale

Diagnosticarea Produselor

Ergonomos se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare in cel mult 10 zile de la receptia in service. Termenul maxim de remediere in service a unui produs este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.

Reparatia Produselor

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Inapoierea produsului

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, acesta poate fi ridicat direct din Service sau poti solicita expedierea lui prin curier.
Termenul  mediu de expediere este de 48 de ore.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarii in scris.